آکادمی ریاضی شاکریان

2 دیدگاه دربارهٔ «قانون جذب _ مهدی شاکریان»

  1. سلام استادخداقوت?من یکماه هست که دارم از قانون جذب کاربردی تر استفاده میکنم من کلایک دفترچه جداواسه تمام تمرین های قانون جذب برداشتم ودراین مدت بیشترروی خودم کارکردم شروع کردم ب خوندن کتابایه قانون جذب ولی خب چون زیاد وقت کتاب غیردرسی خوندن نداشتم کتابهای زیادیونخوندم ولی تواین یکماه علاوه برهدف های کوچکی ک روزانه بهشون می‌رسیدم امروزبه یکی ازهدفایی ک شایدیه زمانی برام غیرممکن بود رسیدم وازاین بابت واقعاخداروشکرمیکنم و اینک خیلی قانون جالبیه?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا